مقایسه مراکز برگزاری آزمون زبان انگلیسی PTE در ترکیه
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آزمون زبان انگلیسی Pearson Tests of English که به اختصار PTE خوانده می شود، یک آزمون بین المللی زبان انگلیسی است که داوطلبان آن متقاضیان درخواست پذیرش و مهاجرت به بعضی از کشورها مانند استرالیا و نیوزیلند می باشند. بدیهی است فقط دانشگاه ها و سفارت خانه هایی نتیجه این آزمون زبان انگلیسی را از شما خواهند پذیرفت که آزمون PTE، در لیست موارد قابل قبول و معتبر آن ها باشد. از این رو لازم است پیش از ثبت نام در این آزمون و یا دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، اطمینان حاصل نمایید که دانشگاه یا کشور مقصد، نمره آزمون زبان انگلیسی PTE را از شما می پذیرد. دقت داشته باشید که این آزمون زبان انگلیسی برخلاف آزمون های بین المللی TOEFL و IELTS به دلیل تحریم های جاری در ایران برگزار نمی شود و برای شرکت در آن باید به کشور های دیگری سفر کرد. پیشنهاد آکادمی زبان زبان انگلیسی دیاکو برای شرکت در این آزمون، کشور ترکیه است. علت اصلی این است که ترکیه همانند دیگر کشورهای برگزار کننده مانند عراق، آذربایجان، امارات و غیره نیازی به اخذ ویزا ندارد و از مراکز امتحانی خوبی برخوردار است. در این مقاله سعی داریم تا شما را با مراکز برگزاری این آزمون زبان انگلیسی در کشور همسایه، ترکیه بیشتر آشنا کنیم. با مجله دیاکو همراه باشید.

مرکز آزمون زبان انگلیسی PTE در شهر ارزروم ترکیه

ارزروم مرکز استان ارزروم در ترکیه است و در زبان فارسی به معنی سرزمین رومیان می باشد. جمعیت این شهر حدود۳۶۷۰۰۰ نفر می باشد. این شهر نقشی نظامی و اقتصادی در کشور ترکیه دارد. همچنین فعالیت خوبی در روابط بازرگانی ترکیه و ایران ایفا می کند. مرکز ATASEM در دانشگاه آتاتورک شهر زیبای ارزروم ترکیه  واقع است. بد نیست بدانید بیمارستان این دانشگاه در نزدیکی این مرکز قرار دارد. این مرکز دارای بهترین امکانات و تجهیزات برای متقاضیان آزمون زبان انگلیسی PTE می باشد. در حال حاضر مرکز   ATASEM در روز های پنج شنبه و جمعه هر هفته آزمون زبان انگلیسی  PTE را برگزار می کند. ظرفیت این مرکز ۱۰ صندلی است که در دو ردیف پنج تایی چیده شده است. از مزیت های این مرکز می توان به نحوه نور پردازی آرامش بخش آن و همچنین کمدهای بزرگ آن جهت نگهداری وسایل اشاره کرد. لازم است بدانید ارزروم یکی از نزدیک ترین مراکز برگزاری آزمون زبان انگلیسی  PTE به ایران است و می توان به صورت زمینی هم به این شهر سفر کرد، بنابراین ارزروم یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی PTE  است. 

مرکزآزمون PTE  زبان انگلیسی در شهر آدانا ترکیه

آدانا پنجمین شهر بزرگ ترکیه است. این شهر در حدود ۱.۸ میلیون نفر جمعیت دارد و جز قدیمی‌ترین شهرهای ترکیه محسوب می شود. لازم است بدانید برای سفر به آدانا از ایران، پرواز مستقیم وجود ندارد. مرکز برگزاری آزمون زبان انگلیسی PTE  این شهر واقع در دانشگاه علمی و فناوری آدانا مقابل مسجد هیسترویک آدانا می باشد. بد نیست بدانید این دانشگاه به پردیس خود منتقل شده است و دیگر در مرکز شهر ساختمان آموزشی ندارند. بنابراین، امتحانات در مدرسه زبان های خارجی و زبان انگلیسی برگزار می شود. پردیس این دانشگاه در شرق شهر واقع شده است. شما می توانید با اتوبوس های شهری ۱۲۴، ۱۰۶ و ۱۴۴ به این دانشگاه برسید. 

مراکز آزمون زبان انگلیسی PTE در شهر استانبول ترکیه

شهر استانبول پرجمعیت ترین شهر ترکیه است و به سبب جاذبه های تاریخی و مدرن، مرکز فرهنگی، تاریخی و اقتصادی کشور ترکیه محسوب می‌شود.بیشترین مراکز آزمون زبان انگلیسی PTE در شهر استانبول قرار دارد. در بین این مراکز امتحانی، دانشگاه استانبول دارای ۱۰ جایگاه امتحانی، دانشگاه فنی یلدیز استانبول دارای ۸ جایگاه امتحانی و مرکز حرفه ای پیرسون دارای ۲۰ جایگاه امتحانی می باشد. برای رفتن به مرکز یلدیز پیشنهاد میکنیم حداقل یک ساعت قبل، در مرکز آزمون زبان انگلیسی حاضر باشید. اگر حتی یک دقیقه بعد از وقت مقرر برسید، شما مجاز به شرکت در آزمون زبان انگلیسی نخواهید بود. بعد از ورود به دانشگاه در محوطه تابلو "Pearson VUE Authorized Test Center Select" را دنبال کنید. در بلوک B می توانید با فشار دادن دکمه ۱ آسانسور به طبقه ۶ بروید. اگر با تاکسی میخواهید به این محل بروید، به تاکسی بگویید شما را به بشیکتاش ببرد.  اگر تمایل دارید با اتوبوس به محل مقرر برسید، میتوانید از میدان تقسیم اتوبوس های شماره  ۵۵۹C و ۱۲۹T را سوار شوید تا شما را به دانشگاه فنی یلدیز برسانند. برای رسیدن به ، از میدان اصلی در بشیکتاش (در کنار اسکله و ایستگاه اصلی اتوبوس) روبروی کاخ Dolmabahce و ورزشگاه بشیکتاش مستقیم پیش روید، در دومین خروجی به سمت راست بروید، وارد خیابان سنگ فرش شده ای می شوید. از تپه بالا میروید تا به V-Junction (ورودی هتل w) برسید. از سمت چپ ۲۵۰ متر جلو روید. در سمت راست قبل از چراغ راهنمایی ورودی پارک تجاری BJK پلازا قرار دارد. مرکز حرفه ای پیرسون در بلوک A طبقه ۱ می باشد. به عنوان محل آزمون زبان انگلیسی خود انتخاب کردید، باید وارد خط مترو Yenikap- Haciosman شوید و بعد در ایستگاه دانشگاه استانبول از قطار پیاده شوید. مرکز آزمون زبان انگلیسی علمی PTE در طبقه اول ساختمان اطلاع رسانی روبروی خوابگاه Vezneciler قرار دارد. یکی دیگر از مراکز برگزاری آزمون زبان انگلیسی در شهر استانبول می باشد. این مدرسه در بلوار بارباراس شماره ۹۱ واقع شده است. در سمت چپ ساختمان بانک  Vakifو هتل کنراد روبروی آن قرار دارد.  برای رسیدن به این مرکز به ایستگاه مترو  Zincirlikuyu بروید، سپس اتوبوسی به سمت بشیکتاس یا تقسیم سوار شوید. البته شما می توانید مینی بوس های بشیکتاس را هم سوار شوید. اما در هر دو صورت شما باید در ایستگاه بلوار بارباراس از اتوبوس یا مینی بوس  پیاده شوید. هر دو به طور مستقیم از مقابل مدرسه که در سمت راست قرار دارد عبور می کنند. اگر از میدان تقسیم میخواهید به این مرکز بروید، میتوانید از اتوبوس شماره ۵۵۹ استفاده کنید و در ایستگاه بلوار بارباراس از اتوبوس پیاده شوید.

مرکزآزمون زبان انگلیسی PTE در شهر آنکارا ترکیه

مرکز آزمون زبان انگلیسی PTE شهر انکارا در دانشگاه  YILDIRIM BEYAZIT واقع است. برای رسیدن به این دانشگاه شما باید در خیابان آتاتورک به سمت بلوار Cankaya حرکت کنید. بعد از چراغ راهنمایی و رانندگی به سمت خیابان Cinnah حرکت کنید. این دانشگاه ۱۵۰ متر جلوتر از چراغ راهنمایی و رانندگی و درسمت راست شما قرار دارد. در پشت ساختمان اصلی محلی برای پارک ماشین ها وجود دارد. اگر میخواهید از حمل و نقل عمومی استفاده کنید، از گووانپارک اتوبوس ۱۱۲ را سوار شوید. در ایستگاه دوم کنار پارک Kugulu از اتوبوس پیاده شوید. ۱۵۰ متر در خیابان Cinnah پیش روید. دانشگاه را در سمت راست خود مشاهده خواهید کرد. البته علاوه بر این ، شما میتوانید از اتوبوس های شماره ۴۱۳،۱۱۳, ۱۸۸, ۴۰۸, ۱۳۵, ۱۱۴, ۱۱۵, ۳-۱۱۴ نیز استفاده کنید. 


مرکزآزمون زبان انگلیسی PTE در شهر دنیزلی ترکیه

مرکز آزمون زبان انگلیسی PTE در شهر دنیزلی در دانشکده زبان های خارجی دانشگاه Pamukkale قرار دارد. اگر میخواهید به این مرکز بیایید، از مرکز شهر" KAMPUS" اتوبوس ها و مینی بوس ها عمومی را سوار شوید تا به این دانشگاه برسید.

مرکزآزمون زبان انگلیسی PTE در شهر ازمیر ترکیه

این مرکز در دانشکده زبان های خارجی دانشگاه Dokuz Eylul در پردیس Dokuzcesmeler واقع در بوکا ازمیر قرار دارد. در نزدیکی این دانشگاه یک ایستگاه اتوبوس قرار دارد. اگر از گیت A وارد شوید، به راست و سپس به چپ بروید. اگر ۳۰۰ متر به جلو روید، دانشکده زبان های خارجی را در سمت راست خود خواهید دید.آکادمی زبان دیاکو تخصصی‌ترین مرکز برگزاری آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir دوره آمادگی آزمون PTE این امکان را دارد تا شما را برای موفقیت در این آزمون همراه با مدرسین مجرب و در لابراتوار تخصصی PTE آماده کند. 

 





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: